200 m2 dobrého dizajnu vo varšavskej Arkadii - Westwing Home & Living začína s kamenným predajom

Nábytok a doplnky v troch štýloch: škandinávsky, glamour a klasický. Do toho ešte najkrajšie vianočné dekorácie a efektné lampy vhodné do každého interiéru. Tak vyzerá súčasná ponuka prvého kamenného obchodu Westwing Home & Living, ktorý bol otvorený vo varšavskom nákupnom centre Arkadia. Sortiment sa bude v novootvorenom salóne, podobne ako na stránkach Westwing-u, pravidelne obmieňať.

 

 

Nákupný klub Westwing Home & Living je známy vďaka svojej bohatej ponuke. Každý deň sa na stránkach objaví okolo tisíc nových produktov dostupných v malých množstvách a iba na niekoľko dní. Spoločnosť sa rozhodla preniesť tento výnimočný koncept z internetu do prvej kamennej predajne značky Westwing Home & Living v Európe. Ten od novembra funguje vo varšavskej Arkadii.

 

 

Marta Suchodolska, kreatívna riaditeľka Westwing Poľsko: „Vytvorili sme unikátny model kamenného predaja, ktorý predpokladá časté zmeny vo vystavovanom sortimente. Rozdelili sme predajňu na niekoľko sfér a v každej z nich prezentujeme produkty, ktoré sa navzájom štylisticky dopĺňajú – podobne ako na stránkach Westwing. Pravidelne obmieňame časť produktov v každej zóne a raz za dva týždne do jednej z nich prinášame nábytok a doplnky v novom štýle. Niektoré z nich sú dostupné iba v jednom exemplári, iné v malých sériách. Robíme to pre to, aby naši klienti u nás vždy pre svoj domov našli niečo nové a neopakovateľné.“

 

 

Podobne ako na stránkach Westwing-u, v predajni je priestor pre domácich aj zahraničných producentov. Prístup k produktom zahraničných partnerov má spoločnosť uľahčený vďaka fungovaniu v rámci veľkej medzinárodnej skupiny.

 

 

„V každom oddelení Westwing pracujú skúsení nákupcovia a štylisti, ktorí vyhľadávajú jedinečný nábytok a doplnky. Doteraz sme ponúkali tieto produkty iba na internete, čo neumožňovalo obzrieť si ich naživo ešte pred nákupom. Teraz bude môcť ktokoľvek prísť do našej predajne a presvedčiť sa, aké pekné veci predávame“, vysvetľuje Marta Suchodolska.

 

 

V aktuálnej ponuke varšavského salónu Westwing sa nachádza nábytok, doplnky a vianočné dekorácie v troch štýloch. V zóne scandi dominujú teplé odtiene sivej, béžovej a bielej spolu s prírodnými materiálmi. V zóne glamour kraľuje zlato skombinované so šľachetnou čiernou a bielou. V klasickom štýle vedie postriebrené príslušenstvo a nábytok v chladných oceľových odtieňoch. Nechýbajú ani tradičné vianočné ozdoby v červeno-zeleno-zlatej koloristike. V ďalších týždňoch sa na predajni objavia produkty reprezentujúce nesmrteľné duo black & white v modernom prevedení, alpská chalupa a glamour priamo z newyorských apartmánov.

 

 

O Westwing
Westwing je medzinárodný líder na poli e-commerce v oblasti interiérových doplnkov a nábytku, ktorý svojim klientom ponúka výnimočné produkty s atraktívnymi cenami. Hlavné sídlo firmy sa nachádza v Mníchove, avšak momentálne Westwing pôsobí v 14 krajinách na troch svetadieloch. Firma bola založená v roku 2011 a v súčasnosti zamestnáva viac ako 1 500 osôb.
Firma je financovaná skupinou investorov, mimo iného Access Industries, Fidelity Worldwide Investment, Holtzbrinck Ventures, Investment AB Kinnevik, Odey, Summit Partners a Tengelmann Ventures, ktorí doposiaľ do Westwing investovali 209 miliónov eur. Westwing pôsobí v Belgicku, Brazílii, Českej republike, Francúzku Taliansku, Nemecku, Holandsku, Kazachstane, Poľsku, Rakúsku, Rusku, Španielsku, Švajčiarsku a na Slovensku.

 

Zdroj, foto: Westwing

  • Zdieľať

Načítám...